Vakıflar Bölge Müdürlüğü tarafından Muharrem ayı dolayısıyla Çorum Ulu Cami’de geleneksel aşure ikramı gerçekleştirildi.
Öğle namazının ardından Ulu Cami avlusunda kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldı. Aşure ikramına katılan Çorum Belediye Başkan Vekili İsmail Yağbat da kazan başına geçerek vatandaşlara aşure ikram etti.
Muharrem ayının paylaşma ve dayanışma geleneğini yaşatmak amacıyla düzenlenen etkinliğe vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
















